آ

  • آفرینش انسان بررسی و نقد آراء مفسران پیرامون اعجاز علمی صلب و ترائب در قرآن کریم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 27-64]

  • آموزش" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

  • آموزش دینی علم" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

  • آموزش علم دینی" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

  • آناتومی بررسی و نقد آراء مفسران پیرامون اعجاز علمی صلب و ترائب در قرآن کریم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 27-64]

  • آیه25مرسلات واکاوی تطور تاریخی آراء مفسران پیرامون واژه «کفاتا» در آیه «أَلَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ کِفاتاً» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 89-109]

  • آیین دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

ا

  • ابن سینا علم خدا از دیدگاه ابن سینا و دانس اسکوتس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

  • ابن عربی تطبیق و تحلیل چیستی انسان کامل از منظر ابن عربی و امامت از منظر علامه حلی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-103]

  • ابن عربی تحلیل و بررسی آرای ابن عربی از منظر دانش حصولی و حضوری با تکیه‌بر «فصوص الحکم» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 189-215]

  • ارتباط ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]

  • استعاره ماشین نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • استقلال نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • استیون دیویس نقدی بر ادله‌ی سرمدیت زمانمند خداوند (با محوریت نقد دلایل ویلیام کریگ و استیون دیویس) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 267-287]

  • اسکوتس علم خدا از دیدگاه ابن سینا و دانس اسکوتس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

  • اصالت کشف و شهود تحلیل و بررسی آرای ابن عربی از منظر دانش حصولی و حضوری با تکیه‌بر «فصوص الحکم» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 189-215]

  • اصل تدریج بررسی اصل تربیتی تدریج در قرآن، مبتنی بر تحلیل و نقد دیدگاه مفسران قرآن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]

  • اعجاز قرآن بررسی و نقد آراء مفسران پیرامون اعجاز علمی صلب و ترائب در قرآن کریم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 27-64]

  • افلاطون ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]

  • اگزیستانسیالیسم خوانشی اگزیستانسیالیستی از مفهوم مرگ در نهج البلاغه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-129]

  • امامت تطبیق و تحلیل چیستی انسان کامل از منظر ابن عربی و امامت از منظر علامه حلی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-103]

  • اندرو لانگ منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

  • اندیشه دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • اندیشه‌های فلسفی همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • انسان‌شناسی دین منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

  • انسان کامل تطبیق و تحلیل چیستی انسان کامل از منظر ابن عربی و امامت از منظر علامه حلی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-103]

ب

  • بدن ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]

  • بسامد زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

  • بیماری‌های همه گیر واکاوی در انگاره رویارویی دین و علم درمساله کرونا بر اساس آموزه های قرآن وحدیث [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 277-305]

پ

  • پیامبراکرم(ص) مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

ت

  • ترتیب زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

  • تطورگرایی منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

  • تفسیر علمی تفسیر علمی آیه مرج البحرین با رویکرد شبهه پژوهی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 247-266]

  • تفسیر علمی قرآن واکاوی تطور تاریخی آراء مفسران پیرامون واژه «کفاتا» در آیه «أَلَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ کِفاتاً» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 89-109]

  • توحید ابتدایی منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

ج

  • جاذبه خورشیدی بازشناخت علمی- دینی رابطه «مدائن سماء» و «عمود نور» در روایت: «لهذه النجوم التی فی السماء مدائن …مربوطة کل مدینة الی عمود من نور» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 65-87]

  • جاذبه زمین واکاوی تطور تاریخی آراء مفسران پیرامون واژه «کفاتا» در آیه «أَلَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ کِفاتاً» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 89-109]

  • جغرافیا.انسان مطالعة تطبیقی و شیوه های بازنمایی مفهوم «ملکوت» در«قرآن کریم» و «جغرافیایِ عرفانیِ اندیشة حافظ» [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 276-241]

خ

  • خدا نقدی بر ادله‌ی سرمدیت زمانمند خداوند (با محوریت نقد دلایل ویلیام کریگ و استیون دیویس) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 267-287]

  • خلافت تطبیق و تحلیل چیستی انسان کامل از منظر ابن عربی و امامت از منظر علامه حلی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-103]

د

  • درک باطنی تحلیل و بررسی آرای ابن عربی از منظر دانش حصولی و حضوری با تکیه‌بر «فصوص الحکم» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 189-215]

  • دیرش زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

  • دین غایت شناسی و علم طبیعی دینی معنا، امکان، تحقق [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 307-333]

  • دین نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • دین" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

ر

  • راهکار عملیاتی الزامات یک نظریه علم دینی موثر و موفق و راهکاری برای تحقق آن [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-49]

  • راهکارهای عقلانی و معنوی واکاوی در انگاره رویارویی دین و علم درمساله کرونا بر اساس آموزه های قرآن وحدیث [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 277-305]

ز

  • زاویه دید زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

  • زبان دین بررسی شأن شناختی زبان دین از منظر ویتگنشتاین متأخر و نقد آن بر پایه آراء علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]

  • زبان شناختی بررسی شأن شناختی زبان دین از منظر ویتگنشتاین متأخر و نقد آن بر پایه آراء علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]

  • زندگی خوانشی اگزیستانسیالیستی از مفهوم مرگ در نهج البلاغه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-129]

س

  • سرمدیت بی‌زمان نقدی بر ادله‌ی سرمدیت زمانمند خداوند (با محوریت نقد دلایل ویلیام کریگ و استیون دیویس) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 267-287]

  • سرمدیت زمانمند نقدی بر ادله‌ی سرمدیت زمانمند خداوند (با محوریت نقد دلایل ویلیام کریگ و استیون دیویس) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 267-287]

  • سطح دینی الزامات یک نظریه علم دینی موثر و موفق و راهکاری برای تحقق آن [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-49]

  • سلامت پیامبر مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

  • سلامت روانی پیامبر مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

  • سماء بازشناخت علمی- دینی رابطه «مدائن سماء» و «عمود نور» در روایت: «لهذه النجوم التی فی السماء مدائن …مربوطة کل مدینة الی عمود من نور» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 65-87]

  • سنت همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • سها تفسیر علمی آیه مرج البحرین با رویکرد شبهه پژوهی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 247-266]

  • سوره طارق بررسی و نقد آراء مفسران پیرامون اعجاز علمی صلب و ترائب در قرآن کریم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 27-64]

  • سیدعبدالاعلی سبزواری همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • سید محمد نقیب العطاس علوم انسانی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی و عطاس (مطالعه تطبیقی) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-320]

ش

  • شبهه تفسیر علمی آیه مرج البحرین با رویکرد شبهه پژوهی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 247-266]

ص

  • صرع مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

  • صلب و ترائب بررسی و نقد آراء مفسران پیرامون اعجاز علمی صلب و ترائب در قرآن کریم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 27-64]

ط

  • طباطبایی بررسی شأن شناختی زبان دین از منظر ویتگنشتاین متأخر و نقد آن بر پایه آراء علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]

ع

  • علامه حلی تطبیق و تحلیل چیستی انسان کامل از منظر ابن عربی و امامت از منظر علامه حلی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-103]

  • علامه مصباح علوم انسانی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی و عطاس (مطالعه تطبیقی) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-320]

  • علم نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • علم" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

  • علم الهی علم خدا از دیدگاه ابن سینا و دانس اسکوتس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

  • علم حصولی و حضوری تحلیل و بررسی آرای ابن عربی از منظر دانش حصولی و حضوری با تکیه‌بر «فصوص الحکم» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 189-215]

  • علم دینی غایت شناسی و علم طبیعی دینی معنا، امکان، تحقق [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 307-333]

  • علم دینی الزامات یک نظریه علم دینی موثر و موفق و راهکاری برای تحقق آن [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-49]

  • علم دینی علوم انسانی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی و عطاس (مطالعه تطبیقی) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-320]

  • علم دینی" آموزش علم دینی یا آموزش دینی علم: ازآرمان تا تناقض نمایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 187-213]

  • علم سکولار غایت شناسی و علم طبیعی دینی معنا، امکان، تحقق [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 307-333]

  • علم طبیعی غایت شناسی و علم طبیعی دینی معنا، امکان، تحقق [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 307-333]

  • علوم انسانی اسلامی علوم انسانی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی و عطاس (مطالعه تطبیقی) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-320]

  • علوم تجربی واکاوی در انگاره رویارویی دین و علم درمساله کرونا بر اساس آموزه های قرآن وحدیث [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 277-305]

  • علوم تربیت اسلامی بررسی اصل تربیتی تدریج در قرآن، مبتنی بر تحلیل و نقد دیدگاه مفسران قرآن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]

  • عمود نور بازشناخت علمی- دینی رابطه «مدائن سماء» و «عمود نور» در روایت: «لهذه النجوم التی فی السماء مدائن …مربوطة کل مدینة الی عمود من نور» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 65-87]

  • عهد عتیق‏ زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

غ

  • غایت شناسی غایت شناسی و علم طبیعی دینی معنا، امکان، تحقق [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 307-333]

ف

  • فاعلیت الهی علم خدا از دیدگاه ابن سینا و دانس اسکوتس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

  • فرشته مطالعة تطبیقی و شیوه های بازنمایی مفهوم «ملکوت» در«قرآن کریم» و «جغرافیایِ عرفانیِ اندیشة حافظ» [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 276-241]

  • فلسفه غرب ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]

  • فیض علم خدا از دیدگاه ابن سینا و دانس اسکوتس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-25]

ق

  • قرآن همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • قرآن. حافظ مطالعة تطبیقی و شیوه های بازنمایی مفهوم «ملکوت» در«قرآن کریم» و «جغرافیایِ عرفانیِ اندیشة حافظ» [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 276-241]

  • قرآن کریم زوایه دید زمانی در داستان‏های قرآن و عهد عتیق (مطالعه ‏موردی داستان حضرت ابراهیم و لوط8 )‏ [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 163-187]

  • قوانین طبیعی واکاوی در انگاره رویارویی دین و علم درمساله کرونا بر اساس آموزه های قرآن وحدیث [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 277-305]

ک

  • کتاب نقد قرآن تفسیر علمی آیه مرج البحرین با رویکرد شبهه پژوهی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 247-266]

  • کفات واکاوی تطور تاریخی آراء مفسران پیرامون واژه «کفاتا» در آیه «أَلَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ کِفاتاً» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 89-109]

گ

  • گنوس دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

م

  • مایکل روس نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • مدائن بازشناخت علمی- دینی رابطه «مدائن سماء» و «عمود نور» در روایت: «لهذه النجوم التی فی السماء مدائن …مربوطة کل مدینة الی عمود من نور» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 65-87]

  • مدار بازشناخت علمی- دینی رابطه «مدائن سماء» و «عمود نور» در روایت: «لهذه النجوم التی فی السماء مدائن …مربوطة کل مدینة الی عمود من نور» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 65-87]

  • مرج البحرین تفسیر علمی آیه مرج البحرین با رویکرد شبهه پژوهی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 247-266]

  • مرگ آگاهی خوانشی اگزیستانسیالیستی از مفهوم مرگ در نهج البلاغه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-129]

  • مستشرقان مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

  • مسیحیت دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • معرفت دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • معناداری بررسی شأن شناختی زبان دین از منظر ویتگنشتاین متأخر و نقد آن بر پایه آراء علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]

  • مفسران قرآن بررسی اصل تربیتی تدریج در قرآن، مبتنی بر تحلیل و نقد دیدگاه مفسران قرآن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]

  • مقبولیت الزامات یک نظریه علم دینی موثر و موفق و راهکاری برای تحقق آن [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-49]

  • مکتب دگردیسی گنوسی از اندیشه تا آیین [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-240]

  • مکتب تفکیک همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • مکمِّل نقد و بررسی دیدگاه مایکل روس در باب رابطه علم و دین [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 217-245]

  • ملکوت (و کلمات متناسب با آن) مطالعة تطبیقی و شیوه های بازنمایی مفهوم «ملکوت» در«قرآن کریم» و «جغرافیایِ عرفانیِ اندیشة حافظ» [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 276-241]

  • منشأ دین منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

  • مواهب‌الرحمن همخوانی یا مباینت نگاه سید عبدالاعلی سبزواری با مکتب تفکیک درباب نسبت فلسفه و نقل [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 131-156]

  • موجود متعال منشأ دین از دیدگاه اندرو لانگ (از نقد نظریۀ تطورگرایی تا طرح دیدگاهی جدید دربارۀ منشأ دین) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 131-162]

  • موفقیت نظریه الزامات یک نظریه علم دینی موثر و موفق و راهکاری برای تحقق آن [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 27-49]

ن

  • نفس ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]

  • نهج البلاغه خوانشی اگزیستانسیالیستی از مفهوم مرگ در نهج البلاغه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 111-129]

و

  • واژگان کلیدی : اصول تربیتی بررسی اصل تربیتی تدریج در قرآن، مبتنی بر تحلیل و نقد دیدگاه مفسران قرآن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-25]

  • وحیانیت قرآن مطالعه تطبیقی میان داده‌های علمی و دینی درباره سلامت پیامبر (ص) از بیماری صرعِ مؤثر در منشأ وحی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]

  • ویتگنشتاین بررسی شأن شناختی زبان دین از منظر ویتگنشتاین متأخر و نقد آن بر پایه آراء علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]

  • ویلیام کریگ نقدی بر ادله‌ی سرمدیت زمانمند خداوند (با محوریت نقد دلایل ویلیام کریگ و استیون دیویس) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 267-287]

ه

  • هگل ماهیت و حقیقت نفس و ارتباط آن با بدن در فلسفه غرب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 51-76]